PK Press

جیمی اوورٹن کی جگہ کارلوس براتھویٹ گلف جائنٹس کے لیے منتخب

جیمی اوورٹن کی جگہ کارلوس براتھویٹ گلف جائنٹس کے لیے منتخب

 

 

دبئی،: اڈانی اسپورٹس لائن کی ملکیت والی گلف جائنٹس نے ہفتے کے روز اعلان کیا کہ ویسٹ انڈیز کے کارلوس بریتھویٹ انگلینڈ کے دائیں ہاتھ کے تیز گیند باز جیمی اوورٹن کی جگہ لیں گے۔ انگلش فاسٹ بولر لمبر اسٹریس فریکچر کی وجہ سے متحدہ عرب امارات میں کھیلے جا رہے ٹورنامنٹ سے باہر ہو جائیں گے۔

 

کارلوس بریتھویٹ اسکواڈ اسکواڈ میں شامل ہوں گے وہ ویسٹ انڈین آل راؤنڈر ایک تجربہ کار T20 ماہر ہے جو اب تک 200 سے زیادہ میچ ہیں۔ اوورٹن کی کے بعد بریتھویٹ کی آمد کا مطلب ہے گلف جائنٹس کی ٹی کو مضبوط کرنا کیونکہ انہیں بیٹنگ آرڈر میں کہیں بھی تعینات کیا جا سکتا ہے۔

خلیجی جائنٹس اتوار ابوظہبی نائٹ رائیڈرز کے خلاف ابوظہبی کے شیخ زید اسٹیڈیم میں سیزن کے اپنے پہلے مقابلے میں مدمقابل ہوں گے۔

گلف جائنٹس کے ہیڈ کوچ اینڈی فلاور نے کہا کہ اپنی انجری کی نوعیت کے پیش نظر ٹورنامنٹ کا حصہ نہیں بن سکیں گے۔ میں اس کی جلد صحت یابی کے لئے دعا گوہ ہوں ہوں۔ مجھے امید ہے کہ ٹیم پہلے کی طرح مضبوط ہے اور ہم ٹائیٹل کے حصول کے لئے ہر ممکن کوشش کریں گے۔ واضح رہے کہ ڈی پی ورلڈ انٹرنیشنل لیگ ٹی ٹونٹی کا آغاز تیرہ جنوری سے ہو چکا ہے اور لیگ کا فائنل بارہ فروری کو دبئی انٹرنینشل کرکٹ اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا

براہ کرم ہمیں فالو اور لائک کریں:

پڑھنے کے پچھلے

سویڈن کی نیٹو میں شمولیت کی فی الحال منظوری نہیں دی جا سکتی، ترک ایوان صدر

پڑھنے کے اگلے

چینی صدر کا چینی جدیدیت کی تکمیل کے لئے سیاسی جماعتوں کے مزید اہم کردار پر زور

ایک جواب دیں چھوڑ دو

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے