PK Press

چینی صدر کی اہلیہ کی انڈونیشیا کے صدر کی اہلیہ سے ملاقات

PengLiyuan, wife of Chinese President Xi Jinping, met afternoon with Indonesian First Lady Iriana Joko Widodo

پھنگ لی یوان نے انڈونیشیا کی روایتی ثقافت کی نمائش دیکھی

با لی :
چینی صدر شی جن پھنگ کی اہلیہ پھنگ لی یوان نے بالی میں انڈونیشیا کے صدر کی اہلیہ اریانا سے ملاقات کی ہے۔جمعرات کے روز چینی میڈ یا کے مطا بق
اریانا کی ہمراہی میں ، پھنگ لی یوان نے انڈونیشیا کی روایتی ثقافت ،آرٹ نمائش اور دستکاری کی مصنوعات کی نمائش دیکھی۔انہوں نے عوامی فلاح و بہبود کے لئے محترمہ اریانا کے جوش و خروش کی تعریف کی ۔پھنگ لی یوان نے ایڈز اور تپ دق کے علاج اور روک تھام میں چین کی فعال پالیسیوں اور کامیابیوں کا ذکر کیا اور امید ظاہر کی کہ دونوں ممالک عوامی فلاح و بہبود کے لیے تبادلوں کو مضبوط بنائیں گے اور مشترکہ طور پر لوگوں کی معاش اور فلاح و بہبود کو فروغ دیں گے۔
روانگی سے قبل بالی کی ادیانا یونیورسٹی کے کنفیوشس انسٹی ٹیوٹ فار ٹورازم کے طلبا نے قومی ملبوسات پہن کر انڈونیشی نغمہ "بیوٹی فل سولو ریور” چینی زبان میں گایا۔ پھنگ لی یوان نے طلبا کی خوبصورت گائیکی کی تعریف کی اور ان سے غیر رسمی گفتگو کی۔ انہوں نے طلبا کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ چینی زبان سیکھنے کے لئےمحنت جاری رکھیں ۔پھنگ لی یوان نے انڈونیشی نوجوانوں کو چین کا دورہ کرنے ، چینی ثقافت کو سمجھنے اور چین انڈونیشیا تعاون کے سفیر بننے کی بھی حوصلہ افزائی کی ۔

براہ کرم ہمیں فالو اور لائک کریں:

پڑھنے کے پچھلے

چینی صدر شی جن پھنگ کی اٹلی کی وزیر اعظم سے ملاقات

پڑھنے کے اگلے

چین، جی 20 سمٹ میں چینی صدر کی تجا ویز کی عا لمی ستا ئش

ایک جواب دیں چھوڑ دو

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے