PK Press

پا کستان کے 75و یں یوم آزادی پر چین میں فوڈ اینڈ کلچرل فیسٹیول کا انعقاد

بیجنگ ( نیوزڈیسک) پا کستان کے 75و یں یوم آزادی پر چین میں فوڈ اینڈ کلچرل فیسٹیول کا انعقاد کیا گیا ،
پاکستانی ثقافت کے مختلف عناصر، کھانوں، مناظر، آرٹ، ادب، کتابیں، سیاحت اور بہت سی دوسری چیزوں کی نمائش کی گئی ۔
گوادر پرو کے مطابق پاکستان کے 75و یں یوم آزادی پر پاکستانی سفارتخانے اور چین کے سلک روڈ انٹرنیشنل آرٹس سینٹر کے اشتراک سے چین کے شہر لینگ فانگ میں پاکستان فوڈ اینڈ کلچرل فیسٹیول کا انعقاد کیا گیا ۔
چین میں پاکستانی سفیر معین الحق نے فیسٹیول میں چینی باشندوں اور زائرین کا پرتپاک خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ
اس تقریب کے دوران ہم پاکستانی ثقافت کے مختلف عناصر، کھانوں، مناظر، آرٹ، ادب، کتابیں، سیاحت اور بہت سی دوسری چیزوں کی نمائش کر رہے ہیں،
ہم پاکستان کے مخصوص اور پرکشش سیاحتی مقامات کے لیے ایک خصوصی وی آر شو کریں گے۔
سلک روڈ انٹرنیشنل آرٹس سینٹر کے مطابق، فیسٹیول نے چینی زائرین کے لیے ایک موقع پیش کیا جو پاکستانی کھانوں اور ثقافت کے بارے میں دلچسپی رکھتے ہیں یا ان میں دلچسپی رکھتے ہیں کہ وہ پاکستان میں اپنے بھائیوں اور بہنوں کے بارے میں مزید معلومات حاصل کریں۔

گوادر پرو کے مطابق ویک اینڈ کے دوران زائرین پاکستانی روایتی کھانوں، دستکاری، کپڑے وغیرہ کو اپنا سکتے ہیں۔
اللہ یار اور دی لیجنڈ آف مارخور، پرواز ہے جنون، دو فلمیں جو فلمی شائقین میں مقبول ہیں، نمائش کے لیے پیش کی گئیں ۔
اس کے علاوہ زائرین پاکستان کے پانچ مختلف صوبوں کے رقص سے لطف اندوز ہو ئے ، اور وائلن اور ایکارڈین موسیقار سامعین کے لیے لائیو پاکستانی کلاسک پیش کیا ۔
معین الحق نے کہا کہ مجھے یقین ہے کہ لوگ پاکستانی ثقافت، پاکستانی مناظر اور پاکستانی لوگوں کے مختلف پہلوؤں کو دیکھنا چاہیں گے۔
سفیر نے مزید کہا کہ ہم پاکستان کی خوبصورتی کو چین کے لوگوں کے سامنے پیش کریں گے اور نہ صرف پاکستان کے فن و ثقافت اور کھانے کو فروغ دیں گے بلکہ دونوں ممالک کے درمیان دوستی کو بھی فروغ دیں گے۔
گوادر پرو کے مطابق یہ بات قابل ذکر ہے کہ معین الحق اور سینٹر کے جنرل منیجر ہو نے جون کے اوائل میں فن و ثقافت، فلم اور دیگر شعبوں میں تعاون کو مزید گہرا کرنے پر اتفاق کیا۔
سفیر نے امید ظاہر کی کہ یہ مرکز دنیا کی مختلف ثقافتوں اور تہذیبوں کے درمیان ایک پل کے طور پر کام کرنے اور ان کے درمیان دوستانہ جذبات کے جذبے کو فروغ دینے کے لیے اپنی کوششیں جاری رکھے گا۔فریقین نے چین میں پاکستانی ثقافت اور تاریخ کو فروغ دینے کے لیے اس سال تقریبات منعقد کرنے کے منصوبوں پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

براہ کرم ہمیں فالو اور لائک کریں:

پڑھنے کے پچھلے

چودھری شافع حسین ستارہ امتیاز کے لئے نامزد

پڑھنے کے اگلے

بھارت میں مسلمانوں کا استحصال اور سنکیانگ میں مسلمانوں کی خوشحالی ، ایک تقابلی تجزیہ

ایک جواب دیں چھوڑ دو

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔